MTA i u¿ywanie map NISowych

blizbor tb670725 w ima.pl
Pon, 27 Lis 2000, 06:16:03 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Tak próbuje sobie skompletować sendmaila i naszło mnie to że np. wersji RH
> jest to na twardo kompilowane z -DNIS. To co mnie walło jak to zobaczyłem
> to to w zasadzie jest to zaszłość kiedy NSS jeszcze za bardzo nie działał
> i poprzez funkcje libnsl były dociagane odpwiednie mapy aliases z NIS
> bezpośrednio.
> Eny koments ?

jes,
mnie to kusilo od dawna, ale po pierwsze nie bylem pewien czy S przezyje
taka operacje,
po drugie nie mialem czasu. Wpisy NIS wywalam z /etc/nsswitch.conf
praktycznie wszedzie,
- nigdzie nie uzywam NIS, a dzieki temu ladowane jest mniej bibliotek i
IMVHO system
wykonuje mniej operacji (niepotrzebnych nikomu) - tak na szybko
podgladalem strace.

Gdybys byl taki uprzejmy i podeslal Makefile - skompilowalbym i
przetestowal na RH
niejako "w ogniu walki".

Generalnie - jak dla mnie wydaje sie to slusznym posunieciem.

Pozdrawiam,
Blizbor

PS. Czemu nie spisz o 3-ciej w nocy :)
Bliz.