kdebase

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 27 Lis 2000, 10:53:31 CET

Witam!

I.
Co zrobic z plikami .directory w tymze pakiecie?
najchetniej potraktowalbym go przez np:
%config (noreplace), ale:
1. nie wiem jakie to ma ostatecznie skutki (te nie widoczne)
2. kloci sie to np. z applnk podczas instalacji (swoja droga,
   po kiego diabla to powstalo, skoro kde/(i gnome chyba tez)
   tworza odpowiednia strukture)
3. kloci sie to rowniez z xmms, ktore takowy plik tez gdzies
   tam posiada
Osobiscie uwazam, ze aplikacje powinny wrzucac _tylko_ pliki
*.desktop, chyba, ze dorzucaja zupelnie nowa odnoge do drzewka
katalogow i to jest tylko dla tej aplikacji.
Wiec .directory w przypadku xmms wyrzucilbym od razu na hasiok...

II.
Po przekompilowaniu kdelibs poznikaly mi wszystkie ikonki.
Wiaze sie to ze zmiana polozenia kde_icondir. Poczatkowo myslalem,
ze to jest wina tego, ze kdebase powinno byc tez tak przekompilowane
wiec i to uczynilem. Niestety, bez pozytywnych rezultatow...

Czy to sie u mnie tylko objawilo, czy tez jest to znana sprawa, hm?
Speca zmienilem 'zdziebko' :> wiec wina moze byc moja... (jeszcze
w repo nie lezy, dopoki nie przejdzie u mnie pozytywnych testow...).

Tak przy okazji, nagminnie wywala sie kcontrol z sygnalem 11
- ta wersja z repo, ktora jest teraz nawet do tego miejsca nie dojdzie,
do tego testu polecam starsza...

pozdrawiam,
rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|