kdebase

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pon, 27 Lis 2000, 12:21:43 CET

On Mon, Nov 27, 2000 at 10:53:31AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:
> II.
> Po przekompilowaniu kdelibs poznikaly mi wszystkie ikonki.
> Wiaze sie to ze zmiana polozenia kde_icondir. Poczatkowo myslalem,
> ze to jest wina tego, ze kdebase powinno byc tez tak przekompilowane
> wiec i to uczynilem. Niestety, bez pozytywnych rezultatow...

Tak wogóle to z ikonkami mamy bajzel. Lądują w /usr/share/pixmaps,
/usr/share/icons, /usr/X11R6/share/pixmaps, /usr/X11R6/share/icons i
jeszcze w kilku miejscach zaleznych od danego programu. Potem taki
WindowMaker nie może ich znaleźć (trzeba mu dopisać ręcznie te katalogi
do listy, a części katalogów które już na tej liście są w PLD wogóle nie
ma).
Dobrze by było, żeby przynajmniej ikonki aplikacji leciały w jedno
wspólne miejsce (które później można wskazać takiemu
window-managerowi). Teraz jest np.:

$ rpm -ql mozilla |grep xpm
/usr/X11R6/share/mozilla/icons/mozicon16.xpm
/usr/X11R6/share/mozilla/icons/mozicon50.xpm
/usr/X11R6/share/mozilla/res/samples/xpmenu.xul
/usr/X11R6/share/pixmaps/mozilla-icon.xpm

A mozilla-icon.xpm jest stanowczo za mała dla takiego WindowMakera (a
tylko ona jest przez niego "odnajdywalna").

Pozdrowienia,
        Jacek