kdebase

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 27 Lis 2000, 12:59:44 CET

On Mon, 27 Nov 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Tak wogóle to z ikonkami mamy bajzel. Lądują w /usr/share/pixmaps,
> /usr/share/icons, /usr/X11R6/share/pixmaps, /usr/X11R6/share/icons i
> jeszcze w kilku miejscach zaleznych od danego programu. Potem taki
> WindowMaker nie może ich znaleźć (trzeba mu dopisać ręcznie te katalogi
> do listy, a części katalogów które już na tej liście są w PLD wogóle nie
> ma).
ogolnie chce zrobic (i tak mam teraz we wszystkich swych specach),
ze ikonki leca do /usr/X11R6/share/pixmaps. KDE standardowo wrzuca
je do /usr/X11R6/share/icons. I jesli po dzisiejszej walce nie
uda mi sie zmusic kdelibs do szukania ich w tej pierwszej lokacji
to sie wqrze i przerobie na .../icons (musi sie udac... musi, musi ;)

> Dobrze by było, żeby przynajmniej ikonki aplikacji leciały w jedno
> wspólne miejsce (które później można wskazać takiemu
> window-managerowi). Teraz jest np.:
a jesli chodzi o ikonki aplikacji kde... to leca do:
/usr/X11R6/share/apps/<nazwa_aplikacji>/ i tak dalej...

rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|