glibc 2.2 - polskie krzaczki

Rafal Dziedzic pld w serwery.pl
Pon, 27 Lis 2000, 13:05:46 CET

Witam,

Ostatnio instalowalem na dwoch maszynach PLD juz z glibc 2.2 i
wymieklem, nie mam polskich krzaczkow... co moze byc nie tak,
instalowalem przeciez juz PLD ladnych pare razy... konfiguracje znam na
pamiec... (zreszta chyba ja skopiowalem). Napewno o niczym nie
zapomnialem, chyba ze pojawilo sie cos nowego...
/etc/rc.d/init.d/console napewno sie odpala, konfiguracja taka sama jak
na wczesniejszych maszynach... co moze byc nie tak?
Porownalem pliki fontow, map wygladaja na te same co w poprzednich
wersjach...

Dzis wieczorem bede instalowal na kolejnej maszynie... jak nie bedzie
polskich krzaczkow to klient...

PS
Od okolo pol roku w mc jest zrabane sortowanie, teraz to widac nawet na
domyslnej konfiguracji, zobaczcie jak sa traktowane pliki .* czy z
wielkimi literami...

Pozdrawiam.
Rafal Dziedzic