OKDR takie "apgrejdy"

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 27 Lis 2000, 14:40:06 CET

On Mon, 27 Nov 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> [...]
>
> Dziwne....
>
> W miedzy czasie szlag trafil zasilanie, UPS zlozyl serwer.
> Po czym serwer wstal w najlepsze a X-terminale, jak za dotknieciem
> zaczarowane rozdzki zaczely dzialac :) ???
>
> Kie licho ???

No, ja się przyzwyczaiłem, że upgrade glibc => reboot serwera.
Bez tego dziwy się dzieją czasami.
IMHO to w pamięci siedziały sobie stare glibc, w końcu wszystko
jest z tym linkowane.

Może by tak dodać w specu komunikat, że sugerowany jest reboot maszyny
po upgradzie glibc.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.