RPM

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 27 Lis 2000, 17:33:21 CET

On Mon, 27 Nov 2000, Artur Flinta wrote:

> Witam!
>
> Małe pytanko:
>
> Mam binarny pakiet rpm z kompilatorem ady (GNAT). Jednak nie dokońca jest
> on zgodny z układem katalogów w PLD (bo to dla RedHata jakiegoś). Aby
> wszystko było tak jak należy chciałbym go przepakować. Pakiet źródłowy nie
> jest dostępny, podobnie jak sam kod źródłowy. Jak rozpakować zawartość
> rpm'a do jakiegoś katalogu (mc nie potrafi podglądnąć zawartości rpm'ów z
> zainstalowanym rpm 4.0) a następnie po poprawieniu wsadzić to ponownie do
> pakietu (zapewne noarch.rpm).

Widziałem dzisiaj na freshmeacie programik rpm2tgz, to powinno załatwić
sprawę z rozpakowaniem rpm-a, potem trzeba poprzestawiać co trzeba,
zrobić tgz-a i potraktować alienem.
A jak alien nie złapie, to zrobić niby-speca i "zbudować" rpm-a.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.