kdebase

Michal Zawalich michuz w reda.look.com.pl
Pon, 27 Lis 2000, 17:46:13 CET

On Mon, 27 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:
> Witam!
>
> I.
> Co zrobic z plikami .directory w tymze pakiecie?
> najchetniej potraktowalbym go przez np:
> %config (noreplace), ale:
> 1. nie wiem jakie to ma ostatecznie skutki (te nie widoczne)
W tych plikach ustala się kolejność wyświetlania poszczególnych
katalogów w menu. Ich brak w sumie nie przeszkadza w korzystaniu
z programów.

> 2. kloci sie to np. z applnk podczas instalacji (swoja droga,
>    po kiego diabla to powstalo, skoro kde/(i gnome chyba tez)
>    tworza odpowiednia strukture)
Między innymi po to, aby KDE i Gnome używało tego samego menu i aby
nie powstawały menu-potworki typu Applications.
[...]

Poza tym w kdebase przydałoby się wrzucicć konquerora do własnej paczki (mniej
się wywala niż mozilla) i dokończyć kdm. Dzisiaj postaram się przynajmniej
konquerorem zająć.

Pozdrawiam.

--
   +-------------------+    Nie powinniśmy zatem zapominać, że jesteśmy tylko