RPM

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pon, 27 Lis 2000, 23:14:23 CET

Witam!

On 27 Nov 2000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> To naprawdę takie ważne, żeby w pakiecie dokumentacja była
> w /usr/share/doc? Nie wystarczy symlink /usr/doc -> share/doc?
> I podobnie dla man.

Właściwie to tylko taka drobnostka, ale ja lubię jak wszystko siedzi na
swoim miejscu i nie zaśmieca innych katalogów, skoro wszystkie pakiety
z PLD ładują się do /usr/share/ z dokumentacją i manualami to dlaczego ten
miałby postępować inaczej?

                                        Pozdrawiam
                                          Artur

ps. Czy ktoś potrzebuje GNAT'a? Jest przepakietowany na strukturę
katalogów stosowaną w PLD, niestety na tej zabawie ucierpiał debugger
który wymaga libtermcap, a ten pakiet jak mi się zdaje jest w PLD na
cenzurowanym.