glibc 2.2 - polskie krzaczki

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 28 Lis 2000, 08:19:47 CET

G**** PRAWDA !!!!

Mam console-tools z CVSu
0.3.3-8 i jakos pliterek nie mam :(((

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}