Co to jest ???

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 28 Lis 2000, 15:41:40 CET

On Tue, Nov 28, 2000 at 03:37:17PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 28 Nov 2000, Artur Frysiak wrote:
> [..]
>
> Tak. Tak samo jak to, że  console-data jest też do integracji z
> console-tools (zaraz wrzucę te zmiany które mam)

Akurat tej ostatniej zmiany nie moge zrozumieć.
Przez czały czas myślałem że nie dążymy do robienia extra automatów do
wszystkiego (np nie robimy apache+php+ssl z jednego speca jako jeden
pakiet), więc dlaczego tu mielibyśmy zrobić inaczej ?
Zatracimy przecież informacje o wersji console-data albo console-tools.
Chyba że chcesz aby pakiet miał wersje %{ver_tools}.%{ver_data} ale to jest
następne monstrum.

pozdrawiam
--
Artur Frysiak