rpm: FATAL: kernel too old POMOCY!!

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Wto, 28 Lis 2000, 20:36:17 CET

Cześć

Właśnie narobiłem w spodnie.

Zrobiłem upgrade do glibca-2.2, bo ponoć miał działać na 2.2.14. Fajnie,
bo faktycznie chyba działa. No to zrobiłem jeszcze upgrade RPM. Poszło.
No to chcę zrobić następny upgrade. Oto co dostałem:
FATAL: kernel too old
Przerwane
I co ja teraz mogę zrobić? Czy jeśli skompiluję sobie RPMa ze starszego
speca (którego?), będzie to działać? Pozatym w czym przeszkada stary
kernel rpmowi???

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

PS. To jest cholernie ważna dla mnie maszyna. Jak mi zdechnie to stracę
dostęp do danych projektu nad którym pracuję. A że nie mam fizycznego
dostępu do maszyny, może trochę potrwać zanim będę miał okazję ją
podnieść... :(
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee... =--