postfix po upgrejdzie glibc

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 29 Lis 2000, 10:50:26 CET

From: "Marcin Chojnowski" <martii w interia.pl>

> u mnie problem sie okazal iz postfix nie ładuje się jeśli ma w konfigu
> ustawione nasłuchiwanie na localhost, dopiero danie all (wszystkie
> interfejsy) rozwiązało sprawę
Tez tak mam, jest blad:  fatal: get flags: Bad file descriptor i nie
startuje.
Moze to cos ipv6?

I z innej beczki. Syslog-ng-1.4.9-1 nie ma wpisu w
/etc/logrotate.d/syslog-ng dotyczacego /var/log/messages.

pzdr
Stacho Pal
P.S. Jest tu specjalista od konfigurowania Postfixa?
        Potrzebowalbym malej konsultacji. ;)