plik większy niż 2 GB

Blizbor tb670725 w ima.pl
Czw, 30 Lis 2000, 00:28:57 CET

At 00-11-30 00:05, you wrote:

>Je¿eli kto¶ ma chêæ to nie widze przeszkud w do±³czaniu tego do kernela.

Tomku, skromnie sugerowalbym spokoj lub przynajmniej opatrzenie
tego notka ze jeszcze potrafi wybuchnac.
Pracuje na 2.2.17/2.4.0test11 i kernel oops'uje na ReiserFS.
Sa jakies problemy z wydajnoscia. Choc przyznam, ze wytrzymuje
2.3 miliona plikow w katalogu, 5 milionow na systemie plikow
i zalozenie pliku 2.3 GB :).

Osobiscie jeszcze dodalbym LowLatency patch i bardzo rozwiniete
JFS/XFS. Moze zrobic jakis osobny RPM z takimi niestabilnymi rzeczami
np kernel-2.x.x-pandora.rpm ?

Pozdrawiam,
Blizbor