Re[2]: plik wiêkszy ni¿ 2 GB

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Czw, 30 Lis 2000, 12:57:48 CET

Witka Blizbor,

Thursday, November 30, 2000, naskrobano:

B> Tak, (rzadko to robie ale ...) RTFM, i powiedz czego uzywasz,
B> ktory reiser, glibc, kernel. ReiserFS w wersji 3.5.x nie obsluguje
B> wiecej niz 2GB, potrzebujesz 3.6.x np. 3.6.18 lub 3.6.19.
B> Przy czym ostatnia wersja nie jest zalecana przez developerow
B> jako troche zbyt "podkrecona".
B> Tak wiec z czym i jakiego masz ReiserFS ?

mam to co ostatnio lezy na ftp, czyli raiser 3.5.x itd.

Jak sie doczytalem to 3.6 dziala tylko jadrem 2.3.x lub 2.4
wiec nie mam szans a jadra na razie nie mam zamiaru zmieniac,
pozostaje mi olac linuxa jako system do obrobki video do poki nie
przejdziemy na kernel 2.4 - co sie stanie niebawem pewnie.

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski