mod_perl

Rafal Dziedzic pld w serwery.pl
Czw, 2 Lis 2000, 10:54:58 CET

Rafal Dziedzic wrote:

> Czy ktos w tej chwili zajmuje sie modperlem?
> Jest mi niezmiernie i szybko potrzebny a niestety mimo wielu prob nie
> udalo mi sie go pogodzic z apachem z pld.
> Jakie macie plany w tej kwestii?

Witam ponownie. ;)
Widze ze zostalem zignorowany totalnie, teraz czuje sie naprawde malutki. ;)
OK! ;) Powiedzcie mi tylko czy komus to dziala z Apachem z PLD.
Jesli tak, bede kombinowal, jesli nie, zegnaj apache z pld. ;)
Niestety nie czuje sie na tyle kompetentny by mieszac w tym co juz
zrobiliscie, przypominam sobie ze byl juz jakis watek na ten temat
gdzies na poczatku roku, wowczas ktos tam mowil o jakis priorytetach
odnosnie ipv6 i ferajny... ;)

Pozdrawiam
Rafał Dziedzic