Co z GNOMEm?

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Śro, 1 Lis 2000, 15:02:54 CET

> W tej chwili zostało tylko kilka pakietów które sie nie kompilują na ponad
> setkę. Wszystko jest w tej chwili w /test na ftp.
Czyli pewnie sobie jakos poradze...(he, he takiego! ;)

> Robiąc ostanie poprawki do pakietów gnome robiłem to pod kontem tego żeby
> nakładało się to poprawnie na pakiety z RH 7.
Ekstra!

A! I jeszcze jedno. Mam stara S3 Trio 64 i owa karta nie dziala pod Xami
v4. Co z tym poczac? Slyszalem, ze jakos mozna "pomieszac" Xy - serwery
z 3 i reszta z 4, ale niezbyt wiem jak sie do tego zabrac(czy moglyby mi
ktos pomoc?)...

Pozdrawiam,
Maciek