jdk

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Czw, 2 Lis 2000, 15:02:54 CET

On Thu, Nov 02, 2000 at 09:42:44AM +0100, Rafal Cygnarowski wrote:

> Witam :)
>
> czy posiadamy cos takiego, co zawiera w sobie jdk? (mam na mysli
> binarke). ibm-java tego nie posiada a potrzebuje tego do skompilowania
> programiku...

> nie wiem dlaczego, ale mam nieodparte wrazenie, ze bez sun-owskiej
> javy sie nie obejdzie... przygladal sie juz moze ktos temu?
sunowska czy ibm-a, to pod wzgledem JDK aka SDK jeden pies
nie mozna tego dystrybuowac (chyba ze sie myle) w przeciwnosci
do JRE

co do ibm-java, ktore znajdziesz w cvs-ie, to mozesz przekompilowac
program napisany w Javie, jesli jeszcze doinstalujesz jikes-a, czyli darmowy
kompilator (notabene by IBM), a pliki .jar możesz tworzyć za pomocą
fastjar-a

jikes i fastjar są o tyle fajne, że napisane zostały w C w związku z czym
są minimum dziesięciokrotnie szybsze (fastjar potrafi być nawet 100 razy
szybszy); używam tych programów od dawna w pracy i nie sprawiają
najmniejszych problemów

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>