mkinitrd

Czw, 2 Lis 2000, 14:47:13 CET

On Thu, 2 Nov 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Przerobiłem tego mkinitrd, aby działał z modularnym kernelem. U mnie działa:
> ładuje moduły do IDE, ale trzeba to jeszcze potestować (głównie SCSI i RAID,
> sam tego nie testowałem).
> Też nie wiem czy dobry wymyśliłem sposób numeracjii wersji (w tej chwili jest
> to: pld_0.9).
> Jak będzie dobrze działać może wreszcie będzie można to wykorzystać w %post
> kernela.

Tak mi się wydaje że żeby uniknąć skojarzeń z mkinitrd i tym co robi i
czego nie robi to narzędzie lepiej byłoby zmienić nazwę na np. geninitrd.
De facto byłoby to nawet jeszcze o tyle wskazane, że bardziej to bezie
służyć włąsnei do generowanai initrd niż do jego preparowania (z założenia
poziom "inteligencji" tego narzędzia ma być wyższy).
Wtedy możnaby olać jakąś zgodnosć z wersjami z RH (tak jak to ma miejsce w
przypadku rc-scripts i initscripts).