mozilla-m18

Marek Kolczyk marekk w takt.com.pl
Czw, 2 Lis 2000, 14:48:44 CET

Witam wiem wiem kiedys bylo lecz jakos i to nie pomoglo jak zmusic
mizille-0.0M18-1 aby dzialala pod userem. Z roota bez
koniecznosci ustawiania zmiennych idzie natomias jesli wywola user staje
strace z root-a
rt_sigprocmask(SIG_BLOCK, [CHLD], [], 8) = 0
fork()                                  = 18035
rt_sigsuspend([]Setting content window
*** Pulling out the charset
in SetSecurityButton
-------
ten sam z usera
rt_sigprocmask(SIG_BLOCK, [CHLD], [], 8) = 0
fork()                                  = 18050
rt_sigsuspend([]
----
i koniec bez wzgledu czy sa ustawiane zmienne czy nie, acha mialem taj
jesli
wyeksportowalem zmienne mialem naruszenie ochrony pamieci.

--
Marek Kolczyk	marekk w takt.com.pl