RXVT - bardzo dziwne zachowanie

Michal Kochanowicz mkochano w ee.pw.edu.pl
Czw, 2 Lis 2000, 23:47:10 CET

Cześć

Dzisiaj udało się rxvt mnie zszokować. Utóż jeśli Moja Młodsza Siostra
(tm) zaloguje się i uruchomi X, otworzy jakikolwiek terminal, ja w nim
użyję su aby przejść na siebie i uruchomię rxvt nie działa BACKSPACE w
vim'ie (pojawia się ^?). Natomiast kiedy bezpośrednio u siebie uruchomię
rxvt wszystko jest OK. Zrobiłem porównanie środowiska z obu sytuacji i
nie ma tam istotnych różnic. Ponieważ w obu przypadkach użytkownikiem
uruchamiającym VIM jestm ja, nie jest to chyba problem z dostępem do
jakiegoś pliku z zasobami czy konfiguracją. Co więc zostaje?! Proszę o
wszelkie sugestie, bo ja już nie mam pomysłów... :(
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==mkochano w ee.pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @ miriam.ee... =--