ERRORS: bash

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 3 Lis 2000, 11:26:20 CET

On Fri, 3 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

[....]

> Użyć głowy :>
> Skoro sie to przebudowało na builderach to logicznym chyba jest, że
> przyczyna tkwi chocby w tym że niektóre zasoby, masz nieco stare.

Tomek,

Mozesz mi powiedziec JAK te zasoby "odswiezyc" ?
Skoro na mojej maszynie jest petelka:
pakiet A zalezy od pakietu B i glibc [stare]
pakiet B [nowy] zalezy od db3

proba kompilacji pakietu A [nowego] wyp... sie na braku pakietu B [nowego]
i kolo sie zamyka.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}