Co trzeba poprawić ..

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Sob, 4 Lis 2000, 11:46:16 CET

[sobota, 04 listopad 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> aby dało się instalować PLD z cd ?
> Błąd jest znany od dłuższego czasu (ca. od miesiącaca :>). Sebastian jakoś
> nie ma czasu. Poprawiłbym to może i nawet sam ale nie mam orientacji w tym
> co jest w suffach związancyh z bootowaniem.
wczoraj instalowalem 2 maszyny na PLD:
1) nie montuje proc'a
2) brak isofs w kernelu
3) powinien dodany byc chociaz komentarz, ze kernel jest modulowy (ja
sobie poradzilem (dzieki pomocy na ircu, ale osoby offline nie dadza
sobie rady)

pozdrawiam
--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.