kolejne pstryki

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 7 Lis 2000, 08:14:37 CET

On Mon, 6 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

[wielki ciach]

> Zapewne też zauwązyli co poniektórzy, że jest juz gotowy zrąb do KDE 2.0
> (kdesupport i kelibs w wersji akceptowalnej nadajacej sie do dalszego
> szlifowanai w trakcie opracowywania reszty pakietów leży na ftp).
moge sie tym zajac w wolnej chwilce...

> Potencjalnie widać, że front robót może być z powyższego dość
> szeroki. Poroponowałbym przyjrzeć się całości tego co z powyższej mgły
> zmian się wyłania po to żeby wybrać sobie coś czym możnaby właożyć palce
> :-)
I tu mam propozycje: moze by tak po tych wszystkich zmianach zastanowic
sie nad PLD-2.0-rev0, wrzucic to do jakiegos katalogu, "popiescic",
doszlifowac, doprowadzic do pelnej funkcjonalnosci (co by sie nic nie
sypalo = 'pobozne zyczenie II^(tm)'), przerzucic to do PLD-2.0
i *zamrozic* (!), tak aby byla to wersja ktora sobie ktos sciaga, gdy
potrzebuje wersje w pelni dzialajaca ze swiadomoscia jednak, iz moga tam
znajdowac sie nieco starsze aplikacje.

pozdrawiam,
rafal

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|