Jakby ktoś jeszcze nie zauważył ..

Pią, 10 Lis 2000, 00:17:50 CET

On Thu, 9 Nov 2000, Blues wrote:

> Takowym pakietem jest postfix20001005

Zlinkowany z db3 i nowym OpenLDAP jest w /test. Tak czy inaczje z tego co
wiem wszystkie aplikacje majace poprawki do ipv6, a do takich należy
postfix beą musiały być rekompilowane po wprowadzeniu glibc 2.1.97. W tej
chwili brak mi w tej chili już tylko nowego glibc na sparc żeby rozpocżąć
rekompilację wszystkiego co bezie musiało być rekompilowane (na AXP
jeszcze na pełna parę nei wystarował nowy builder choć własnie wstępny
rozruch chyba zbliża się do końca).

Tak czy inaczej do osob które wcześniej próbowały z glibc 2.1.9x prośba
listę tego co ma być na pewno przkompilowane.