/etc/defaults

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 8 Lis 2000, 08:28:21 CET

On Tue, Nov 07, 2000 at 06:49:47PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> On/Dnia Tue, Nov 07, 2000 at 07:46:48PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> z tego co pamiętam to włącznie ze mną pomysł nie podobał się
> 3 osobom na #pld no ale poczekajmy co powiedzą inni.
Mnie też się za bardzo nie podoba. Będzie bajzel taki jak z ~/etc (część
tego używa, część nie, różnią się nawet różne wersje tego samego
programu). PLD zacznie za bardzo odbiegać od innych dystrybucji, a to
też nie najlepsze.
Właściwie w czym przeszkadza duży katalog /etc? Mnie w niczym.

Pozdrowienia,
        Jacek