kolejne pstryki

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Śro, 8 Lis 2000, 09:01:41 CET

On Tue, 7 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dzisiaj jeszcze spróbuję zmienić jedno w kdelibs. Chodzi o to żeby pliki
> nagłówkowe nie wpadały do /usr/X11R6/include/kde tylko bezpośrednio do
> /usr/X11R6/include. W takiej sytuacji jak jest to teraz trzeba bezie na to
> przygotowywać *wszystkie* pakiety KDE informując je o tym gdzie są pliki
> nagłówkowe. Po zmianie w optymalnych warunkach %build bedzie wyglądało
> tak:
>
> %build
> %configure
> %{__make}
uuuu... wydaje mi sie, ze to powinno zostac w /kde, moze nie jest to
wygodne dla wszystkich pakietow i moze sie nie obyc czasem bez
odpowiedniego patcha na 'configure.in', ale w rezultacie otrzymuje sie
znaczenie wieksza przejrzystosc tego co lezy w %{_includedir}

> Pedzej zamknie się wersję 1.0 i zacznie sie prace nad kolejną. O ile nie
> znajdziemy niczego przełomowego do kolejnej wersji to raczje kolejna
> wersja to bedzie 1.2, a w miedzyczasie będą 1.1.x (warto bedzie chyba
> troche częściej wypuszczać zamknięte człości).
i o to wlasnie chodzi, a jak sie to bedzie nazywac, to juz nie jest tak
istotne, chociaz mozna pomyslec o zawarciu pewnej informacji w tejze
wersji np. Major.Minor.Revision, gdzie wersje Major.Minor.parzyste (w tym
oczywiscie 0) to wersje zamrozone a Major.Minor.nieparzyste wersje
robocze...

pozdrawiam,
rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|