Niespełnione zależności

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Śro, 8 Lis 2000, 17:58:38 CET

środa 08/11/2000 16:17:52, Tomasz Kłoczko:

> [..]
>
> Paweł czy możesz przyznać się czym to generowałęś ? :)
> chętnie wstawie sobie wywołanie tego narządka w /stat/gen żeby za każdym
> razem widzieć co jeszcze jest nie tak ale musiałbym wiedzieć co mama tam
> wstawić żeby taki raport był generowany.

cvs://installer/poldek

Zależności i konflikty można sprawdzić przez:
$ ./poldek -s ~/PLD/RPMS/ -V

Dla i686 da to mnóstwo niespełnionych rpmlib(...)ów, bo
rpm-find-rpm-provides nie dokłada ich rpmowi budowanemu na cenzorze
(coś tam nie tak z awk?) Jakiś czas temu podesłałem Ci mini speca,
którym można by to spróbować namierzyć (na pewno łatwiej niż za pomocą
rpm.spec).

Paweł