inn

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 8 Lis 2000, 18:31:06 CET

From: "Jan Rekorajski" <baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl>

> A masz ipv6 w kernelu? Jesli nie to najwyrazniej trzeba poprawic late
> do inna :(
-------------------------------
Przeprowadzilem 'badania' i ponizej wyniki.
Kernel jest wprost z ftp.pld.org.pl kernel-2.2.17-8.i586.rpm
Ustawilem w /etc/sysconfig/network IPV6_NETWORKING=yes.
W /etc/modules.conf alias net-pf-10 off zmienilem na ipv6.
Zrobilem reboot i ipv6 sie zaladowal i uruchomil.
Inn uruchomil sie poprawnie, bez bedow.
Natomiast przestaly dzialac mi inne uslugi,
np. oident (nie potrafil dogadac sie z eggdropem)
i ssh (Did not recive ident string from ::ffff:192.168.1.59. )
Laczyl sie klient z windy. Przestal dzialac rowniez suck
(suck-4.2.4-1), scigal posty prawidlowo, natomiast
proba wyslania ich do mojego inn'a konczyla
sie komunikatem:
*
*
Can't post: <8ubopf$lna$1 w korweta.task.gda.pl> : reason : 480 Transfer
permission denied
*
Poddalem sie!! :((( Powrocilem do starych ustawien.

pzdr
Stacho Pal