Niespełnione zależności

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Śro, 8 Lis 2000, 22:03:33 CET

On Wed, 8 Nov 2000, Paweł A. Gajda wrote:
> Dla i686 da to mnóstwo niespełnionych rpmlib(...)ów, bo
> rpm-find-rpm-provides nie dokłada ich rpmowi budowanemu na cenzorze
> (coś tam nie tak z awk?) Jakiś czas temu podesłałem Ci mini speca,
> którym można by to spróbować namierzyć (na pewno łatwiej niż za pomocą
> rpm.spec).
tak BTW, wstawianie kazdemu pakietowi zaleznosci od rpmlib(blablabla)
jest lekka(?) glupota.
a) uniemozliwia to zainstalowanie systemu bez rpma (ale to akurat jest
najmniejszy problem)
b) znacznie gorzej: wymusza petle w zaleznosciach: setup nie powinien
byc zalezny od niczego. Tymczasem zaleznosc od rpmlib powoduje petelke.
(za setupem wracamy do juz raz obejrzanego pakietu).
Dlatego jesli pakiet ma AutoReqProv: no, to nie powinno tam byc zadnych
rpmlib(xxx)

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...