zmiana architektury

Marek Guevara Braun marek w ATM.COM.PL
Czw, 9 Lis 2000, 11:13:21 CET

wrobell wrote:

> Na jednej z maszyn będę chciał zrobić skok jakościowy,
> tzn. przenieść dysk z komputera klasy i586 na i686.
> Od razu chciałbym tam przyinstalować pakiety i686.
> Robił ktoś z was coś takiego? Da się to zrobić
> za pomocą rpm -F, czy jest to większa rzeźba
> z rpm --force?

Tylko kilka pakietow, a nie caly system, ale byly
mi potrzebne opcje --replacefiles --replacepkgs
dla pakietow w tej samej wersji dla obydwu
architektur (w sumie to to samo co --force)

Aha - robilem to tylko dla pakietow ktore mialy
konflikt tylko ze soba (w innej arch) - jesli
jeszcze cos innnego zalezy od tych pakietow
to najlepiej przeinstalowac rowniez te.

Przy zmianie architektury perla, przy zainstalowanych
pakietach perl-* z PLD trzeba bedzie je wszystkie
wymienic bo maja zapisana zaleznosc od architektury.
Byc moze trzeba bedzie rowniez przebudowac moduly
z CPAN (albo podlinkowac
/usr/lib/perl5/5.00503/i586-pld-linux-thread
na /usr/lib/perl5/5.00503/i686-pld-linux-thread ?)

(BTW. czy perl-Tk-800... nadal mozna przebudowac
na builderach? Probowalem przejsc na bezwatkowa wersje
Perla i przy tej okazji zaczalem przebudowywac
wszystkie pakiety potrzebne przez gimp-a - glownie PDL.
Niezaleznie jaki Perl 5.005 czy 5.6 czy z watkami czy
bez perl-Tk-800 z ftp nie chce mi sie zbudowac)

Pozdrawiam,
Marek