inn

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 9 Lis 2000, 16:12:42 CET

From: "Arkadiusz Miskiewicz" <misiek w pld.ORG.PL>
> do /etc/security/rc-inetd/oident (czy gdzie tam to jest)
> dopisz FAMILY=ipv4 (poprawione w cvsie)
> w innie miałeś AF_INET ?
-----------------------
To mialem od razu.
> to bardzo źle :-)
Dzieki, ale co z ssh? Narazie ustawilem na sztywno (sshd -4),
potem zaczal mi sie sypac Apach na aliasie (IP).
Wlasnie, jak ustawic w PLD adres IPv6 na eth0:0?
Bo o ile na glownych interfaceach sie ustawily 'automagicznie'
to na eth0:0 byl tylko IPv4.

pzdr
Stacho Pal