Gnome

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 9 Lis 2000, 20:02:12 CET

Witam grupowiczów!

Jestem w trakcie uaktualniania wersji oprogramowania, nowsze gnome i co za
tym idzie nowsze biblioteki. Ostatnio napotkałem na problem sypania się
control-center, gnome-terminal (wywala Bus error), gnome-applets
(np. pager gnome). Domyślam się, że może chodzić tu o konflikty bibliotek
które to ostatnio przechodzą istotne zmiany. Pakiety gnome-* mam w
najnowszych wersjach, glibc i XFree86 też. Myślałem, że uszkodzony jest
gnome-terminal (bo podczas uruchamiania nawet na konsoli wali od razu błąd
szyny, a nie jak to X'owe aplikacje mają w zwyczaju, że nie mogą otworzyć
okna) więc przeinstalowałem: rpm -Uvh gnome-core-1.2.3.1-1.i586.rpm
--force i w odpowiedzi dostałem (po 80 #) execution of
gnome-core-1.2.3.1-i586.rpm script failed, exit status 0. Co to za
komunikat? rpm'a mam 3.0.6-3. Czy można prosić o pomoc w rozwiązaniu tego
problemu? Poprzednia wersja (z okolic lipca, sierpnia) chodziła bez
problemu.

                                              Pozdrawiam
                                               Artur

ps. Jeżeli potrzebne są jakieś dodatkowe informacje to chętnie służę :)