Gnome

Czw, 9 Lis 2000, 21:07:33 CET

On Thu, 9 Nov 2000, Artur Flinta wrote:

> Witam grupowiczów!
>
> Jestem w trakcie uaktualniania wersji oprogramowania, nowsze gnome i co za
> tym idzie nowsze biblioteki. Ostatnio napotkałem na problem sypania się
> control-center, gnome-terminal (wywala Bus error), gnome-applets
> (np. pager gnome). Domyślam się, że może chodzić tu o konflikty bibliotek
> które to ostatnio przechodzą istotne zmiany. Pakiety gnome-* mam w
> najnowszych wersjach, glibc i XFree86 też.

Na wszelki wypadek sprawdź co w Twoim systemie potzrebuje db2 czyli:

$ rpm -q --whatrequires libdb.so.3

Jeżeli wśród listy tego co jeszcze wymaga db2 znajdziesz coś z gnome to
jest to co bruździ. Jeżeli korekty na tym poziomie nie pomogą to
tymczasowo wytnij z /etc/nsswitch.conf wszystkie db. Trzeba bedzie
spróbować ostatecznie pzresytawić nss_db na db3 i to powinno rozwiazać
rożne sytuacje zwiażane z db2->db3.