Gnome

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Pią, 10 Lis 2000, 01:48:56 CET

Witam!

> Na wszelki wypadek sprawdź co w Twoim systemie potzrebuje db2 czyli:
>
> $ rpm -q --whatrequires libdb.so.3

Wszystko co kożystało z db2 wyleciało właśnie z systemu, dalej pozostał
problem z instalacją pakietów. Po instalacji większości pakietów dostaję
komunikat: execution of <nazwapakietu> script failed, exit status 0. Efekt
jest taki, że w bazie rpm'ów mam zainstalowane OpenLDAP-1.x oraz
OpenLDAP-2.0.x. Oczywiście muszę tego pierwszego wywalić poprzez rpm -e
nazwa, ale z tego co widzę są kopane zależności pomiędzy bibliotekami,
brakuje linków i aplikacje się sypią. Ponowna reinstalacja OpenLDAP-2.0.x
w tym wypadku nie pomaga bo rpm cały czas wali ten sam komunikat.

rpm jest w wersji najświeższej, robiłem rpm --rebuilddb, ale nic to nie
daje.

> tymczasowo wytnij z /etc/nsswitch.conf wszystkie db. Trzeba bedzie
> spróbować ostatecznie pzresytawić nss_db na db3 i to powinno rozwiazać
> rożne sytuacje zwiażane z db2->db3.

Wycięte i nistety nadal przy odpaleniu gnome-terminal wali Bus error :(

                                                      Pozdrawiam
                                                        Artur