Re: Jakby ktoś jeszcze nie zauważył ..

Pią, 10 Lis 2000, 08:01:26 CET

On Fri, 10 Nov 2000, Michal Margula wrote:

> oraz apt zlinkowane z db1 :)))
> plus Giram, etherape, python, perl, balsa, pidentd, xpms, pam,
> control-center, gdm

Perl już jest przekompilowany (przedwczoraj była rekompilacja żeby
zlinkować z db3). pam, control-center, Gram - poprawne wersje na
ftp i są zlinkowana z db3. Pident wymaga poprawienia patcha do ipv6. gdm
wymaga nałożenia tony patchy (w tym część klasy security) jakie są w
pakiecie z rawhide/RH (gdm ani razu przez to nie znalazł sie na ftp).
Python będzie już raczej w wersji 2.0 (tutaj prosba o sprawdzanie, że
jakiś inny pakiet korzysytajacy z pythona kompiluje sie z tą wersja
poprawnie i zronienie poprawki w specu na BuildRequires: python-devel >=
2.0 co bedzie dla mnie sygnałem że dany pakiet można pyścić do
przebudowania). Jeśli chodzi o powyższe to prosiłbym o zainteresowanie się
pod powyższym komtem tymi kawałkami.

Z powyższego zostały jak na razie mc, balsa, etherape i xmps.