do kloczka: rpm.spec

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 13 Lis 2000, 12:12:32 CET

On Mon, 13 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

> machnalem sie dzisiaj przy wrzucaniu rpm.spec do cvs-a,
> potrzebny mi jest release 6 (piatka jest Twoja ;) moglbys poprawic?
hm... i chyba cos jest zrypane, nie z moim patchem, ale z czyimis
poprawkami... poki co cofne sie do starej wersji i na sztywno spaczuje
sobie find-lang.sh

rpm-ik wywala mi sie na:
/var/tmp/rpm-tmp.86789: line 72: syntax error: unexpected end of file
Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.86789 (%install)

czy tez jakiejkolwiek lini bez wzgledu na budowany pakiet

pozdrawiam,
rafal

ps. Kloczek: looknij na swoja ostatnia poprawke, wczoraj budowalem rpm-a
    bez Twoich zmian i pakiety budowaly mi sie poprawnie, to ma najprawdo-
    podobniej cos z nia wspolnego - ja sie na tych skryptach za bardzo
    nie znam i nie chce namieszac...

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|