gnome-print

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 10 Lis 2000, 13:38:10 CET

On Fri, 10 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chwilowo olać.

Noooo, dobrze ale co z gnumericiem ???
Chcialem sie tym odrobine pobawic.

> Ach jeszcze jedno. Możan w zasadzie wylkasować urw-fonts bo te fonty są w
> jednym z pakietów ghoscript-fontd* i żeby było śmieszniej także w tetexu.

To co ciac ?
Czy zrobisz to Ty ?

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}