Wygaszanie monitora W XFree 4.0.1 - działa komuś?

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 11 Lis 2000, 11:56:22 CET

On Fri, Nov 10, 2000 at 05:59:12PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Cześć
>
> Mam pytanie jak w subj. Bo mi od rozstania z XFree-3.3.6 przestało. Czy
> wymaga to jakichś opcji w XF86Config? I jak się to powinno włączać? Ja
> mam w .xinitrc:
> xset +dpms
> xset dpms 600 600 1200
> Na starych X działało, teraz nie :(
A zaglądałeś do /etc/X11/XF86Config? Tam to się teraz ustawia. I dobrze.
Niestety na takim ATI Rage 128 śmiesznie to działa: wygasza mi ekran na
konsoli tekstowej, gdy nic nie robię w Xach. Muszę się przełączyć na
konsolę z Xami, żeby obraz wrócił. Ale na Rivie TNT było OK.

Pozdrowienia,
        Jacek