glibc 2.2 - obserwacje

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Nie, 12 Lis 2000, 12:10:33 CET

[niedziela, 12 listopad 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wygląda, że jakoś to działa.
> na razie zauważyłem dwa efekty:
>
> - po upgrade trzeba w zasadzie zrestartować wszystko co gdzieś się ga do
>   sieci (MTA, oprogramowanie klientów ftp czyinnych),
> - gnupg cos nie tak działa - w komunikatach polskich zamiast polskich
>   znaków wyświetla znaki zapytania i wygląda na to że rekompilacja raczej
>   tu nic nie zmienia.
>
> Po za tym wszystko inne do czego sie dotykałem działa poprawnie i chyba
> możnaby nawet spróbować od razu przerzucić glibc 2.2 z /test do
> podstawowej hierarii.
> [...]

Openssh po ipv6 nie działa, i mapa ISO-8859-2 cosik nie działa z
console-tools czyli nie wszystko OK ;-)

--
:  :  ::---: \--\  ,;'  :  |[        Live long and prosper.         ]|

-- Support your government, give Echelon / Carnivore something to parse --
classfield  top-secret government  restricted data information project CIA
KGB GRU DISA  DoD  defense  systems  military  systems spy steal terrorist
Allah Natasha  Gregori destroy destruct attack  democracy will send Russia
bank system compromise international  own  rule the world ATSC RTEM warmod
ATMD force power enforce  sensitive  directorate  TSP NSTD ORD DD2-N AMTAS
STRAP warrior-T presidental  elections  policital foreign embassy takeover