Gnome

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 12 Lis 2000, 18:20:40 CET

Witam!

Problemy z odpaleniem gnome-terminal i błędami wywalanymi przez rpm'a
rozwiązały się wraz z automatycznym odpaleniem fsck przy jednym z
restartów maszyny. Mam teraz dwa pytania:

1) Gdzie jest wpis o tym co ile restartów ma się odpalać fsck (z tego co
pamiętam to MDK i RH robiły to znacznie częściej)?

2) Jak wymusić tryb uruchomienia systemu aby dało się sprawdzić główną
partycję ręcznie (taki jak czasami system sam uruchamia gdy sobie nie może
poradzić automatycznie z błędami na partycji)?

Na koniec pozostaje mój odwieczny problem z control-center i
prawdopodobnie z gnome-applets. control-center w wersji 1.2.0 działało
normalnie potem następne sypią memory fault. Brak możliwości ingerencji w
ustawienia gnome'a zaczyna powoli irytować. Jako nowść pojawił się problem
z ustawieniami desk guide z gnome-applets które też daje memory
fault. Zobaczę jeszcze jak się to będzie zachowywać po odświeżeniu
pakietów, ale wątpię czy coś pomoże.

                                                Pozdrawiam
                                                    Artur

ps. Oczywiście po db1 i db2 w systemie nie ma nawet śladu :)