Gnome

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Nie, 12 Lis 2000, 22:04:14 CET

Witam!

On Sun, 12 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Zastanów sie chwilę .. pzrecież przy starcie systemu fsck np. root fs-a
> jest wykonywane na podmontowanym systemie plikowym.
> Nie ma jakeigoś specjalnego trybu pracy dla inicjacji.
> Powyłaczaj to co generuje ruch na dyskach i odpal fsck.

Dzięki. Teraz jestem pewien, że to co zrobię to nie operacja na ślepo przy
użyciu tępych narzędzi :)

> Owszem. Popatrz w strace tych padów. Zajrzyj do nsswitch.conf oi zobaczy
> czy masz wpisy z db. Sprawdź z czym jest linkowane /lib/libnss_db.so.*

Pozwoliłem sobie podesłać wynik strace w załączniku, niestety, dla mnie
wszystko tam jest chyba OK (jak na moją mierną wiedzę). W
/etc/nsswitch.conf db jest wycięte od kilku dni, a /lib/libnss_db.so.* nie
znalazłem, z tej serii widziałem tylko libnss_dns i libnss_files.

                                     Pozdrawiam
                                   Artur