glibc 2.2 - obserwacje

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pon, 13 Lis 2000, 02:28:12 CET

[niedziela, 12 listopad 2000], Konrad Stepien napisał(a):

> A ja popieram migracię na 2.4. Stawiam je na głównych serwerach.

O, i nie masz problemów? Może podaj jakie to serwery (ile procków/pamięci/
jaki mniej-więcej to sprzęt) i co na tym chodzi? Mniej się będę bał ;)

Ja, narazie na 2.4 mam tylko firewall i nameserwer, a przymierzam się do
webserwera.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio