kolejne pstryki

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pon, 13 Lis 2000, 07:56:24 CET

On Thu, 9 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> Może inaczej. Ile pakietów dotąd próbowałeś pakować majac zrelokowane
> pliki nagłówkowe i ile wymagało dodatkowych manipulacji w specu na okazje
> tej relokacji ?
to ja dla konsekwencji proponuje wrzucic pliki naglowkowe z db1/db2/db3
do tego jednego worka :P

poza tym to nie jest przeciez az tak strasznie klopotliwe, zeby dolozyc
jedna linijke do wywolania confiugure... prawda?

rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|