kolejne pstryki

Pon, 13 Lis 2000, 18:12:12 CET

On Mon, 13 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:

> to ja dla konsekwencji proponuje wrzucic pliki naglowkowe z db1/db2/db3
> do tego jednego worka :P

Ech to jest chwyt typu "a u was biją murzynów" :> pomijając już to, że db3
wskoczyło na miejsca db1, a cały podział był dość sztuczny i wynikał z
tego, że następna wersja nie zastępowała konsekwentnie poprzedniej.

Próbujemy znaleźć jakieś rozsadne rozwiazanie. To po pierwsze. Po drugie
mamy conajmniej dwa warianty rozwiazania spraw związanych z plikami
nagłówkowymi w KDE. W tej chwili ze względu na początrek opracowywania KDE
jest taka najlepsza pora że można spróbować rozstrzygnać które rozwiązanie
należy wybrać.

Ja widzę pewne korzysci z rozwiaznia jekie proponuję, Ty widziesz inne
przy innym. Nie próbuję się upierac przyt swoim ale próbuje znaleźć
dodatkowe argumenty które nas obu i innych miałyby przekonać za jednym
bąć drugim ponieważ uważam, że argumenty w kręgu których poruszamy się do
tej pory są niewystarczające. Zrozum to i zacznij też sam to analizować w
oderwaniu od tego za którym rozwiazaniem osobiście się opowiadasz.