Gnome

Pon, 13 Lis 2000, 18:16:26 CET

On Mon, 13 Nov 2000, Jacek Konieczny wrote:
[..]
> Zle!!!!!!
>
> Przy starcie root-fs jest zamontowany read-only i tylko taki system
> można traktować fsck. Nigdy nie należy fsck-ować systemu zamontowanego
> rw!

Wiem o tym ale wiem też, że po mimo tych ostzreżeń fsck jest przygotowane
na niektóre ewentualności sprawdzania systemu plikowego przy zamontowanym
systemie plikowym w trybie rw.
Sprawdzanie fs-ów zamontowanych rw robiłem wielokrotnie i niezawuważyłem
żeby z tewgo powodu coś mi wyleciało. Tylko tyle.