Gnome

Wto, 14 Lis 2000, 00:24:42 CET

On Tue, 14 Nov 2000, Artur Flinta wrote:

> Witam!
>
> Udało mi się dokonać kolejnego małego wyłomu w murze mojej
> niewiedzy. Nareszcie Control-Center z gnome powrócił do
> żywych. Wszystkiemu był winny brak czcionek 75/100dpi w wersji
> zachodniej. Jest to o tyle ciekawe, że dotychczas wszytkie programy
> chodziły normalnie na czcionkach latin2. Control-center niestety nie. Do
> pracy wymaga adobe-helvetica-bold a to chyba dostępne jest tylko z western
> encoding. Swoją drogą to szkoda, że nie ma tego w zależnościach.

Obserwacja dość ważne ale chyba rozwiazanie powinno wyglądać nieco
inaczej. Ktoś może mieć fonty ściagne ze zdalenego xfs-a i wtedy lokalnie
zainstalowane fonty wiszą niczym kilo kitu.

Czy choć przy tym jest wypisywany gdzieś jakiś komunikat lub coś koło tego
?

Ja mam jeszcze jedna zagwozdkę. Tym razem z gnome-session. Nie chce mi
przy starcie uruchomić window managera. Tymczasowy workaround który
stosuje to po starcie wybrać caplet do zmiany win mgra i wybrać póbnie
zmianę na innego win mgr-a i wrócić do popzredniego. Jako startowy mam
ustawiony afterstep. Nie patzrełem czy jest to jakaś zadra w AS która
pwoduje że się on nieuruchamia czy jest ot coś ogólnego.