ISO było [Re: Pytanie o glibc 2.2]

Wto, 14 Lis 2000, 09:30:17 CET

On Tue, 14 Nov 2000, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> On Tue, 14 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> >

> Tomek, czy jest szansa na niezupelnie automatycznie generowane ISO?
> Przeziez tak naprawde wystarczy to co jest w RPMS, supported i test mozna
> chwilowo "olac".
> albo zaczac robic drugie CD.
>
> Jesli jest jakies zainteresowanie to moge podeslac skrypt ktory u mnie
> pracuje i robi to [chyba] calkiem niezle...

Chętnie ale nie mam pojecia czy i w jakim to jest teraz stanie. Po za tym
nie mam pojecia co trzeba dokładnie wywołać żeby z katalogu wygenerować
img.

Sebastian IMHO możnaby wrzućić do każdego <arch>/ taki mały skrypcik typu
mk_iso_img.sh który zawierałby wołanie mkiso z wszystkimi potrzebnymi
parametrami tak coby powiedzmy poz zassaniu samemu całego katalogu można
było sobie szybko wygenerować iso. Druga sprawa : powyższe trzebaby
połączyć z pousuwaniem wszystkich symlinków miedzy /PLD-1.0/i?86/