SCSI

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Wto, 14 Lis 2000, 09:41:43 CET

Witam!

> Tak wogóle to czy nie byłoby chętnych do szyykowanai kernela 2.4 w
> branchu ?

Jeżeli dobrze rozumiem to należy przyszykować speca pakietującego nowe
jajko na takiej samej zasadzie jak jajka serii 2.2.x, i zamieścić to pod
jakąś inną nazwą w SPEC/ czy też w jakimś innym miejscu. Przepraszam za
takie oczywiste pytania, ale jestem chętny do zrobienia tego, natomiast
brak mi tego co najcenniejsze czyli doświadczenia i zaawansowanej wiedzy
(które to staram się sukcesywnie zdobywać :))

                                                Pozdrawiam
                                                  Artur