Re: ISO by³o [Re: Pytanie o glibc 2.2]

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 14 Lis 2000, 13:04:48 CET

[wtorek, 14 listopad 2000], Tomasz K³oczko napisa³(a):

> Chêtnie ale nie mam pojecia czy i w jakim to jest teraz stanie. Po za tym
> nie mam pojecia co trzeba dok³adnie wywo³aæ ¿eby z katalogu wygenerowaæ
> img.
>
> Sebastian IMHO mo¿naby wrzuæiæ do ka¿dego <arch>/ taki ma³y skrypcik typu
> mk_iso_img.sh który zawiera³by wo³anie mkiso z wszystkimi potrzebnymi
> parametrami tak coby powiedzmy poz zassaniu samemu ca³ego katalogu mo¿na
> by³o sobie szybko wygenerowaæ iso. Druga sprawa : powy¿sze trzebaby
> po³±czyæ z pousuwaniem wszystkich symlinków miedzy /PLD-1.0/i?86/

To móg³by kto¶ to wypróbowac, kto ma dostêp do zasobów po szybkim ³±czu.
Chcê mieæ pewne ISO, mo¿e byæ troche podstarza³e, ale niech dzia³a :).

Czyli mo¿e kto¶ spróbuje? ;]

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl